بلاگی برای سن فایل

معرفی و فروش انواع فایل های آموزشی

بلاگی برای سن فایل

معرفی و فروش انواع فایل های آموزشی

بلاگی برای سن فایل
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

نظریه های روان درمانی فروید

پاورپوینت روابط عمومی ورزشی

پاورپوینت درس مباحث ویژه ۲

شورای آموزش و پرورش pdf

آزمون وکسلر کودکان 4

اسامی اعضای شورای عالی آموزش و پرورش

جزوه درس اسناد و قوانین آموزش و پرورش

تاریخچه و مکاتب روانشناسی pdf

قیمت روانشناسی فیزیولوژیکی جیمز کالات

فیزیولوژی اعصاب و غدد رشته روانشناسی

خرید کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد

موانع استقرار آن در ایران

دانلود کتاب اصول حسابداری و هزینه یابی جمشید اسکندری

دانلود کتاب تئوری مربیگری درجه 3

جزوه مربیگری درجه 3

پاورپوینت فیزیولوژی ورزشی پنج استاد

پاورپوینت فیزیولوژی ورزشی

پاورپوینت حسابداری دولتی پیشرفته باباجانی

فیزیولوژی وزنه تمرینی

پاورپوینت اصول تمرینات مقاومتى

کتاب اصول حسابداری و هزینه یابی پیام نور

سوالات راهنمای اندیشه اسلامی

راهنمای اندیشه اسلامی

پاورپوینت نظریه های روان درمانی فروید

نظریه فروید pdf

نظریه های مهم فروید

خلاصه نظریه فروید

پاورپوینت روابط عمومی ورزشی ۳

روابط عمومی ورزشی

روابط عمومی ورزشی ۳

بایگانی

توضیحات فایل:

پاورپوینت کتاب بازاریابی و مدیریت بازار دکتر میرزا حسن حسینی

دانش پژوهان گرامی ، در این بخش پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار دکتر میرزا حسن حسینی در حجم ۳۰۰ اسلاید قابل ویرایش آماده دانلود گردیده است.در صورت نیاز می توانید این محصول را از سایت خریداری و دانلود نمایید.

 

Afbeeldingsresultaat voor ‫بازاریابی و مدیریت بازار دکتر میرزا حسن حسینی‬‎

چکیده محتوای فایل:

فصل اول

مفاهیم مدیریت بازار

هدف کلی

هدف کلی این فصل آشنایی دانشجو با مفاهیم اساسی، اهداف و فلسفه های مدیریت بازاریابی و همچنین شناخت وظایف مدیران در مؤسسات می باشد.

از دانشجو انتظار می رود پس از مطالعه این فصل بتواند:

مفاهیم اساسی بازاریابی را نام برده و هر کدام را شرح دهد.
بازاریابی را تعریف کرده و فرایند مدیریت بازاریابی را توصیف نماید.
وظایف مختلفی را که مدیران بازاریابی مؤسسات ایفا می کنند، توضیح دهد.
فرق اساسی فلسفه های موجود درمدیریت بازاریابی را بیان نماید.
اهداف نظام بازاریابی را نام برده و هر یک از انها را تجزیه و تحلیل نماید.

مفاهیم اساسی بازاریابی

بازاریابی علیرغم تصورات اکثر مردم فقط در تلاشهای کوتاه مدت برای فروش کالاهای نیمه ضروری و لوکس و تشریفاتی خلاصه نمی شود بلکه آن شامل مجموعه ای  از فعالیت های تولیدی، توزیعی و تجاری است که کالاها را سریعتر و ساده تر به دست مصرف کننده نهایی برساند.

تعریف بازاریابی

بازاریابی به عنوان یک فرآیند مدیریتی-اجتماعی تعریف می شود که به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله کالا و خدمات با یکدیگر به وسیله ابزار مهم و واسطه ای به نام پول و در محلی به نام بازار به تأمین نیازها و خواسته های خود اقدام می نمایند.

فهرست:

فصل اول

مفاهیم مدیریت بازار

فصل دوم

انواع بازارو محیط بازاریابی

فصل سوم

تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

فصل چهارم

نیازها و رفتار خریداران

فصل پنجم

اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش

فصل ششم

اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

فصل هفتم

برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص

فصل هشتم

نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی

فصل نهم

تحقیقات بازاریابی

فصل دهم

سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی

فصل یازدهم

چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی

 

کتاب بازاریابی و مدیریت بازار دکتر میرزا حسن حسینی

دانلود رایگان کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی میرزا حسن حسینی

دانلود کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی

دانلود رایگان خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی میرزا حسن حسینی

دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی

دانلود رایگان کتاب بازاریابی بین المللی دکتر میرزا حسن حسینی

دانلود رایگان جزوه بازاریابی ومدیریت بازار

دانلود رایگان کتاب بازاریابی و مدیریت بازار حسن الوداری

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی